Black Summer, la Bestkids

M-a întrebat cineva, ieri, de unde îi cumpăr eu bicicletele și trotinetele copilului meu. Că apare mereu cu câte una nouă, mai frumoasă decât cealaltă și cum de îmi permit să cheltui atâția bani pe mofturile unui puști, care oricum se plictisește repede de ele..
Întrebarea m-a deranjat inițial. În primul rând că nu a avut decât o trotinetă, tricicletă sau bicicletă pe an, asta înseamnă 4 până acum. În al doilea rând, nu sunt mofturi, sunt lucruri pe care un copil trebuie să le aibă în copilăria lui. Eu așa îmi aduc aminte că era a mea: eu și bicicleta peste tot. E adevărat, am avut doar una până la vreo 10 ani și era moștenită de la frate-miu, dar nu asta-i ideea.
În al treilea rând, le-am luat la reduceri, de pe un site dedicat copiilor, BestKids, unde sunt tot timpul reduceri. În această perioadă, de exemplu, au promoția Black Summer, un fel de Black Friday, doar ca durează mai mult decât o zi. Iar bicicletele sunt printre produsele aflate la reducere!
black
17565După ce i-am spus despre cest site și aceste reduceri, am recunoscut și faptul că îi fac toate poftele copilului meu. E un copil bun care merită, dar care are prostul obicei de a-și schimba foarte des preferintele. Azi îi place Spiderman, îi luăm bicicletă cu acest erou, mâine vrea cu Fulger, luăm cu mașina roșie. Poimâine vreao o biclă adevărat, fără abțibilduri, luăm din aia. Asta e situația! Iar atâta timp cât ne permitem și avem bani, îi cumpărăm. Când nu om mai avea, nu-i mai cumpărăm.
Nu doar biciclete îi iau de pe BestKids, ci și piscinele gonflabile. Anu acesta i-am cumpărat una mai mare, că doar și el este mai mare. Ce fac cu celelate, pe care i le-am cumpărat anii trecuți? Nu le aruncăm, i-am răspuns amicului meu, dar nici nu le dăm. Asta i-am spus-o clar, ca să nu mai insiste! Să intre pe site să-și cumpere singur lucrurile pentru copilul lui!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

