Fiecare cu aparatul său de aer condiţionat. Al meu e deştept

Am un copil care tuşeşte mai mult vara decât iarna. Vi se întâmplă şi vouă? Tuşea, de fapt. Acum am rezolvat problema.
După ce l-am îndopat cu siropuri pentru tuse şi antibiotice, un medic ne-a sugerat că ar putea fi de la aerul condiţionat. Şi cel din maşină, dar şi cel din casă. Şi nu de la aerul rece care bate în ceafă, ci de la microorganismele care se adună în interior. Umezeală, ciuperci, mucegai, dintr-astea. Eu vă zic aşa să înţelegeţi, dar medicul a explicat frumos, argumentat, credibil. Nu pot să folosesc acelaşi limbaj, dar el era sigur că este o alergie.
Şi aşa a fost. Medicamentele contra alergiilor au rezolvat problema. Brusc. Evident, a contribuit şi faptul că am dus aparatul de aer condiţionat la centrul de colectare. Era vechi şi nu fusese curăţat niciodată, în plus făcea şi mult zgomot. Asta i-a fost soarta. Noi ne-am folosit de el vreo 7 ani, dar dacă nu se potrivea cu organismul copilului, nu am avut de ales.
În Ploieşti, însă, la etajul 9, nu poţi sta fără aer condiţionat. Ne-am gândit că nu suntem primii cărora li se întâmpla aşa ceva, pe lumea asta, şi că trebuie să se fi inventat un aparat care se curăţă singur. Cum e fierul de călcat, care se curăţă de calcar.
Am intrat pe Climatico.ro, deoarece ştiam că au un chat foarte rapid. Nu aşteaptă să-i întrebi tu ceva, ci te salută de cum ai deschis site-ul. Ca într-un magazin normal, când vânzătorul se oferă să te asiste. Şi bine face. Nu e vorba de haine sau bijuterii, unde e chestie de gusturi, iar vânzătorii insistenți obosesc clienții. Ci de informaţii tehnice, specifice. I-am relatat povestea: copil alergic, mucegai, spongi, probleme. Imediat mi-a venit răspunsul că toate aparatele de aer condiţionat necesită curăţare periodică şi că, dacă-l achiziţionez de la ei, curăţarea costă doar 100 de lei. Am înţeles, bine de ştiut, dar eu o ţineam pe a mea. Eu, vreau un aparat care se curăţă singur, există?
Operatorul mi-a recomandat aparatul LG Standard Inverter. Acesta foloseşte tehnologia plasmă, unde ionii, atat negativi cat si pozitivi, coexistă şi reacţionează cu umezeala din aer. Cea mai recentă tehnologie LG, Plasmaster, aplică tehnologia cu plasmă în fabricarea aparatului de aer conditionat. Puternicul ionizator cu plasmă protejează oamenii şi elimină bacteriile din aer, viruşi şi alte substante nocive, precum şi mirosurile plutitoare din cameră, de pe perdele, canapele, covoare şi haine. Filtrul de aer cu dublă protectie reţine praful de peste 10 micrometri şi are funcţie antibacteriană. Filtrul micro-praf are o puternică sarcină electrostatică şi atrage substante microscopice daunatoare, inclusiv polen şi praf fin, care sunt cunoscute că pot provoca boli respiratorii.
sterilizationŞi, da, aparatul se poate curăţa foarte uşor, datorită capacului, care este detaşabil şi a filtrului, care este conceput pentru o manipulare uşoară si o curăţare rapidă.
detachable-grileÎn plus, aparatele de aer conditionat LG functioneaza la un nivel de zgomot scăzut datorită compresorului unic LG cu vibraţii scazute, al ventilatorului cu pale oblice şi a tehnologiei motorului BLDC care elimină zgomotele inutile, pentru a permite o bună funcţionare.
Ok, nu am găsit eu aparatul care se curăţă singur, dar am găsit unul şi mai deştept, care mă răcoreşte, mă apără de microbi şi nu-i face rău copilului meu. L-am cumpărat acum două săptămâni şi nu am auzit niciun strănut, iar tusea a dispărut. Iar cel mai important este faptul că mi-am luat o responsabilitate de pe umeri.
Climatico se va ocupa de mentenanța periodică a aparatului, va asigura garanţia echipamentelor și service-ul în perioada post-garanție.
Vă gândiţi probabil că mi-am ales cel mai scump aparat de aer condiţionat din oferta Climatico. Nu este aşa. Preţul lui este undeva la mijloc. Şi nici nu e ăsta un criteriu pentru a alege cel mai bun aparat de aer condiţionat pentru o casă. Consultanţii de la Climatico au grijă să explice clienţilor că aparatul cel mai bun este cel care se potriveşte locuintei, nevoilor si pretentiilor beneficiarului. Iar dacă este şi durabil şi consumă cât mai puţin, e perfect!
climatico.roAcum, lucrez la un nou proiect: acela de a-l convinge pe șeful meu să investească în aparate de aer condiționat. La clădirea în care lucrăm ar fi nevoie de vreo 10 aparate. Asta l-a dat înapoi până acum, a zis că nu are nici timpul, nici priceperea să gândească o schemă pentru a amplasarea lor. Am găsit momentul potrivit și i-am spus de Climatico Line, compania care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și montaj aer conditionat acreditat și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuite cât și service-ul în perioada post-garanție. Șeful a zis că studiază oferta, dar, de fapt, nu poate să se hotărască ce card pentru plata în rate să aleagă, că sunt mai multe bănci care oferă aceste servicii, dacă achiziționezi ceva de la Climatico și ai sediul în Ilfov (cum e sediul nostru) sau București.
Acest articol este scris pentru toţi cititorii mei, dar mai ales pentru prietenele mele de suferinţă, care au şi ele copii alergici! Corina, eu mi-am rezolvat probema, tu ce mai aştepţi? Climatico.ro are aparatul potrivit pentru fiecare!

One thought on “Fiecare cu aparatul său de aer condiţionat. Al meu e deştept

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

