Jurnaliştii Antena 3 chiar cred în Voiculescu. Sunt sigură

M-am nimerit în direct la Antena 3, când Stoiceasca a citit scrisoarea jurnaliştilor către Voiculescu. A citit-o frumos, cu intonaţie şi patos şi tare mă tem că blonda chiar credea ce zicea. Simona Tache scrie pe blog o replică la acea scrisoare, despre o conversaţie imaginară, dintre Badea şi Gâdea.

Gâdea: Alo, Mirceo, vii și diseară la mine-n emisiune, da?

Badea: Nici n-am plecat, coae, sunt aici, în studio, am vorbit singur toată noaptea, te aștept.

Gâdea: Bine, pa.

Badea: Bine, pa. STAI.

Gâdea: Stau.

Badea: Vreau să-ți vorbesc puțin despre EL. Despre cum nu a făcut “pactul cu diavolul”, despre cum nu a renunțat la demnitate și la onoare. Dacă ar fi renunțat, uita toată lumea instantaneu că a spălat bani.

Gâdea: Dar nu a renunțat! Și pentru asta îl respect. Doamne, cât îl respect!

Badea: Când am vrut să fim martori activi, ne-a transmis că e războiul lui, iar noi suntem jurnaliști și treaba noastră e să ne batem joc de meserie, să o compromitem iremediabil.

Gâdea: Și să-l pupăm în cur.

Continuarea pe blogul Simonei Tache

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

