Superalimentele Naturya – eroii în care copiii şi mămicile au încredere

Totul a început acum o săptămână, când fiul meu m-a întrebat de unde vine ploaia. I-am zis că din cer.
– Da, dar cine îi dă drumul?
Şi atunci i-am spus de Dumnezeu. Că unii oameni cred că există cineva acolo sus, care ne dă şi bune şi rele si ploi, şi soare şi furtuni.
– Şi există?
Aici nu i-am mai răspuns. Am schimbat subiectul şi i-am spus că pătuţul lui a venit de la tâmplar – vecinul Nae, că bicicleta i-a luat-o unchiul Costin de la magazin şi a fost făcută într-o fabrică, iar bomboanele vin de la fabrica de dulciuri.
Nu vreau să-i spun ce cred eu într-o chestiune în care nu cunosc adevărul. Unde e vorba de a alege. Vreau să aleagă el, mai târziu, după ce citeşte şi învaţă religie.
Vă spuneam că atunci au început. Întrebările. „De unde vine asta”, „dar asta”, „dar cealaltă”. De atunci mă întreabă la orice lucru: „de unde vine?”.
Unde nu ştiu, recunosc asta, cu riscul de a-l dezamăgi. Nu vreau să-l învăţ ceva greşit. Uneori îi dau mai multe variante de răspuns: că un lucru poate să vină de la magazin, din grădină, de la fabrică, din alt ţară. Iar când sunt sigură de ceva, îi spun clar şi răspicat şi îi dau şi amănunte despre cum se face.
– Ciocolata vine de la curier! – a exclamat el, bucuros că ştie şi el de unde vine ceva.
cacao nibs naturyaIniţial, nu mi-am dat seama de ce spune asta. Apoi am realizat că el vorbeşte despre coletele care conţin cacao Nibs Naturya şi pe care mi le livrează curierul. Cam o dată pe lună fac comandă de produse naturiste, printre ele fiind şi acest ingredient cu care fac ciocolata de casă. Cea mai bună, în clătite.
– Greşit, David! Ciocolata vine de la mami din bucătărie, cu ajutor de la Naturya, un mare producător de pulberi organice, 100% naturale, fără gluten, aditivi, coloranţi sau conservanti. Adică nişte superalimente!
– Ca nişte supereroi? Câţi sunt?
– Sunt zece produse excepţionale, care ajută oamenii să-şi menţină sănătatea. Printre ele este şi Cacao Nibs Naturya, ingredientul principal al ciocolatei care ajunge în clătitele tale. Boabele de cacao Naturya sunt cultivate şi procesate de nişte oameni din Peru, care fac asta de sute de ani. Păstăile de cacao sunt culese manual, după care se decojesc şi se zdrobesc în bucăţele crocante care se lasă la uscat, la soare. Eu comand aceste bucăţele de cacao de pe Vegis.ro, iar curierul ni le aduce acasă. Le adaug apoi în ciocolata de casă, fiind sigură că nu conţin zahăr sau chimicale. Despre astea am mai vorbit, îţi aduci aminte?
– Da, mami, ştiu că nu prea sunt bune prăjiturile din magazine şi oricum le prefer pe cele făcute de tine.
naturya
Bănuiţi probabil cât mă bucur că micuţul meu are încredere în mine şi alegerile pe care le fac. Faptul că îmi cere părerea despre orice întâlneşte în viaţa asta mă obligă mult. Recunosc, este o responsabilitate mare, mai ales când David îmi soarbe cuvintele de parcă ar fi adevărul absolut. Mi-e frică să nu greşesc, dar sunt unele situaţii unde sunt convinsă că îl îndrum pe drumul cel bun, cum e cazul dulciurilor de casă.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

