Mami, te bucuri că mi-am luat muncă?

Copilul meu a intrat în afaceri. Are 5 ani şi vopseşte pietre. Coboară dimineaţa în curte, “la muncă”, vopseşte mult, ia pauză, se hidratează, urcă la masă, coboară iar la serviciu. Şi-a pus afiş în poartă. că vinde pietre şi aşteaptă muşteii. A vândut de 16 lei, lui tati, şi-a luat o maşinuţă şi cam atât. A pus pietrele vopsite în cutii şi le va scoate când vom avea musafiri.
Azi a făcut curat în camera lui, mi-a dat cearşaful la spălat, a sters masa. Îi dă tati 2 lei pentru asta.
“Mami, te bucuri că mi-am luat muncă? Nu trebuie să îmi mai dai tu bani!.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

