Despre criminali

Ca ziarist, am scris despre orice. Crime, accidente, boli, politică, oameni. Mulţi dintre colegii mei s-au specializat în timp: pe auto, sănătate, politic. Un timp mă dedicasem şi eu animalelor, aveam un prieten medic veterinar.
Acum, scriu iar despre orice, mai puţin despre subiecte de umplutură. Dar mi-ar plăcea să scriu despre crime şi criminali. Reconstituiri, mărturii, biografii, sentinţe, motivaţii. Poate voi ajunge să fac şi asta. Poate am noroc.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

