Scoală de vară, la Sarida Club. Dar mai întâi: Ziua Porţilor Deschise

Mă ştiţi, doar. De când sunt mămică, totul se învârte în jurul copiilor. Nu mai citesc nimic altceva decât despre alimentaţia pentru copii, metode de stimulare a inteligenţei, jocuri potrivite vârstei, în general activităţi care să ajute la dezvoltarea micuţului meu băieţel.
Acum, când avem 5 ani, suntem în căutarea unei şcoli de vară pentru copii.
Nu vă gândiţi că-i voi răpi copilului vacanţa bine meritată, după un an de grădiniţă. Caut ceva care să semene mai mult ca o tabără pentru copii şi cred că am găsit. Mi-a apărut pe Facebook, în dimineaţa asta, când chiar mă gândeam la asta. După 1 Iunie am dat like paginii Sarida Kids Club, deoarece mi-au plăcut atelierele lor de dans, balet si aikido, susţinute de Ziua Copilului, în Parcul Lumea Copiilor. Atunci am aflat de Primul Family Club din România şi mi-am propus să nu pierd niciun eveniment public de-al lor. Astăzi mi-a apărut pe pagină anunţul privind evenimentul care va fi organizat pe 21 iunie, la sediul Sarida Family Club. Este Ziua Portilor Deschise!
iepuriCopilul meu ştie deja ce înseamnă o zi a porţilor deschise. Am fost la Jandarmerie, la Poliţie, chiar şi la Ambulanţă. David ştie că este o zi plină, în care află multe lucruri interesante. După fiecare asemenea eveniment, aproape întotdeauna a urmat şi câte un drum la magazin, pentru un costum de pompier, o trusă medicală, chiar şi cu un iepure şi plicuri cu seminţe de morcovi, după ce am vizitat o fermă.

Cel mai probabil, după Ziua Porţilor Deschide de la Sarida Family Club, vom veni acasă cu o înscriere la Şcoala de vară sau la un atelier sau cursuri pentru copii de dans.
Cum mi-am convins copilul să mergem duminică la acest eveniment? Mai întâi i-am spus de teatrul pentru copii “Peter Pan si Tinkerbell”. Clopoţica este personajul lui preferat şi să ştiţi că nu e un caz singular, multor băieţi le place. Vor fi şi petreceri pentru copii, cu magicieni şi animatori, ceva bunătăţi de mâncat, dar şi activităţi în cadrul atelierelor pentru copii. I-am explicat că, dacă îi vor plăcea, va putea să le facă zilnic, toată vara, ca într-un club pentru copii deştepţi şi creativi.

La Şcoala de vară s-ar putea să fie chiar mai distractiv. Va avea gimnastică, proiecte, gustări sănătoase, jocuri şi excursii, toate cu instructori tineri. Va putea face teatru sau aikido, activităţi pe care noi nu le-am mai găsit la niciun alt club. Vă gândiţi că îmi împovărez copilul cu prea multe responsabilităţi, că-i aglomerez programul şi nu-l las să-şi traiască cei mai frumoşi ani ai vieţii. Din contră, zic eu. Îl încurajez să-şi trăiască la maximum copilăria, să încerce de toate, să intre în contact cu toate lucrurile care pot fi făcute pe lumea asta. Nu-i va plăcea ceva? Nu-l va obliga nimeni să facă acel lucru. Dar va ştii că este o opţiune.
Priviţi-l în această poză! Întins pe spate, privind norii şi spunând ce forme au! Arată ca un copil copleşit de un program prea aglomerat? Nu!
Orice activitate începută la o vârstă fragedă este, în primul rând, benefică pentru dezvoltarea micuţului.
În plus, dezvoltarea într-un colectiv ajută copilul mai târziu, în construirea de relaţii sociale, la intregrarea şi adaptarea la grupuri.
Îmi permit chiar să fac o comparaţie, cu vecina mea, care i-a cumpărat copilului o trambulină, pentru vara asta. Să sară în ea cât e ziua de lungă, „să-şi consume energia”. Singur, doar el şi o acţiune repetitivă, toată ziua. Îmi amintesc că anul trecut a avut un leagăn, în care se dădea până la lăsarea întunericului. Ştiu asta deoarece auzeam scârţâitul specific…
Acum, să gândim logic. Care copil va ieşi mai câştigat din lunile acestea de vară? David al meu. Şi eu, desigur. Sarida este un club de familie, cu activităţi în care pot fi incluşi şi părinţii. Este primul Family Club All Inclusive. În timp ce îşi asteaptă surioarele sau frăţiorii să iasă de la ateliere, cei mici de tot pot admira lucrările lor la expoziţia din Recepţia Sarida, se pot juca în aer liber la spaţiul de joacă din curte sau pot astepta împreună cu mami în zona de aşteptare cu fresh bar. Nu cunosc chiar toate activităţile pe care le putem face împreună, dar le voi afla pe 21 Iunie, de Ziua Porţilor Deschise, când voi vedea şi ofertă pentru SUPER GRADI CLUB SARIDA 2014-2015.
Acum vă las, deoarece trebuie să ne facem rezervare la acest eveniment. Intrarea este gratuită, dat trebuie totul planificat în amănunt, iar organizatorii trebuie să ştie câte persoane vor participa. Ne vedem acolo!

One thought on “Scoală de vară, la Sarida Club. Dar mai întâi: Ziua Porţilor Deschise

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

