Moartea cea mai rea

Viaţa ta are două puncte de răscruce. Când te naşti şi când afli că ai cancer. Atunci mori. Încet şi dureros.
Asta mi-a spus-o un om, cu două zile înainte să-şi dea suflarea. Ce mă înfioară este faptul că mai toţi “morţii mei” au murit cu mintea limpede. Conştienţi de propria moarte. Ţin minte o vecină care s-a rugat continuu până la ultima suflare. Spre final nu mai auzeam ce zice, deoarece metastazele ajunseseră la gât, dar ea mişca buzele a rugăciune. Tatăl meu a murit scuipând sânge. Uitându-se la mine. Se simţea jenat că-l văd aşa.
Dar cel mai greu este pentru părinţii care-şi văd copiii murind de cancer. Atunci îmi reafirm ideea că nu există Dumnezeu. Dar nici nu-i condamn pe cei care cred, au nevoie de aşa ceva când văd toate astea.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

