Danone a primit cadou un site nou, la aniversarea de 15 ani

Ştiaţi că povestea Danone începe în 1919, în Barcelona? Am aflat şi eu de pe noul site Borcănaşul cu iaurt de la începutul secolului 20 a fost primul lucru care mi-a atras atenţia. Apoi ştirile despre faptul că Danone a împlinit 15 ani de când este produs în România. Sunt scrise cu încredere şi speranţă. Mi-a plăcut şi pagina „Angajăm zâmbete”, unde posibilitatea angajării la Danone este prezentată ca o experienţă veselă de viaţă. Iar substantivul „danonerii” m-a dat pe spate.
Nu-mi place faptul că Danone continuă să se explice. De ce iaurturile au termen mare de garanţie, de ce sunt mai ieftine, de ce sunt atâtea sortimente. Nu mai e nevoie de asta! Scandalurile trebuie lăsate în urmă, ignorate, nu readuse mereu în discuţie. Nu-mi place nici faptul că se înfloresc prea mult informaţiile, sunt îmbrăcate în cuvinte frumoase, care sună mai degrabă a reclamă. Prin urmare, tind să-şi piardă din credibilitate. Şi, în final, ceva care nu este legat de conţinutul site-ului. Nu îmi place că se folosesc personaje din desene animate pe ambalajele iaurturilor. Ce treabă au Spiderman sau Mickey cu iaurtul?
La multi ani, Danone şi să sărbătoreşti cu noi fiecare an de existenţă în România!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

