Din Germany

Prima dată am auzit de Keune când am fost în Germania, în toamna lui 2013. Sora mea locuieşte acolo şi cumpără regulat produse din această gamă, din care mi-a dat şi mie câteva, pentru a le folosi în ţară. Mi-a spus că, după ce a încercat tot ce se putea din piaţa produselor de îngrijire a părului, s-a oprit la gama Keune şi că nu are de gând să le schimbe.
La aceeaşi concluzie am ajuns şi eu, imediat ce le-am folosit. Am avut un şampon, o mască de păr, un fixativ şi un gel. Şamponul s-a terminat cel mai repede şi nu am mai găsit altul. Gelul a fost al doilea care s-a consumat, asta şi cu ajutorul copiilor mei, cu ţepii lor! Din mască mai am şi acum un pic, iar fixativul dacă apăs tare, mai iese un fâs.
În ultima săptămână am tot căutat, prin magazinele clasice, produse Keune. Am găsit câteva, pe la diverse magazine, dar niciunul potrivit părului meu. Mie îmi trebui o anumită gamă. Aşa că am trecut la planul B: căutarea pe Internet, în magazinele online.
Acum, că mi-am găsit produsele dorite, mă bate alt gând. Să îmi pun şi nişte extensii, sau măcar o coadă din păr natural, deoarece unui şampon din gama Keune i s-a dus vestea că este cel mai bun pentru ele. Şamponul creat special pentru extensii este potrivit pentru utilizarea zilnică şi păstrează pentru mai mult timp intensitatea culorii, revitalizând şi hidratând firele din extensiile de păr, meşe şi peruci. Le prelungeşte durata de viaţă şi le conferă strălucire şi fineţe mai mult timp.
Tot din această marcă, mă tentează o spumă pentru volum de la rădăcină şi o cremă pentru întinderea şi disciplinarea părului. Să mă joc şi eu cu părul, să-l transform în funcţie de starea mea sau de evenimentul la care particip.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

