Ce urasc

Toti uram cate ceva pe lumea asta…
Urasc ipocritii si oamenii care se cred mai buni decat mine desi nu o dovedesc
Urasc momentele in care astept ceva sau pe cineva
Urasc suspansul inutil
Urasc fetele care au 19 ani, cu mici exceptii
Urasc momentele in care cineva mai in varsta decat mine imi spune ca are dreptate
Urasc persoanele care sunt mai batrani ca mine… “inteleptii lu’ peste”
Urasc ca m-am nascut la Buzau si nu m-am nascut la Bacau
Urasc ca am 22 de ani si nu am 19….
Urasc Vodafone-ul ca imi mai inchide telefonul din cand in cand
Urasc momentele de tacere si lipsa subiectelor plictisitoare
Urasc “politistii intergalactici” (controlorii RATB)
Urasc taximetristii care o iau pe unde ii taie pe ei capu’ ca “pe acolo e cel mai scurt” prin toata aglomeratia.
Urasc cardurile si banii, desi sunt total dependent de ambele
Urasc momentele cand nu am bani si toata lumea ma caracterizeaza in diferite moduri
URASC PUTINELE MOMENTE IN CARE TREBUIE SA MINT!!!
Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

