Clienţii cumpără din dreapta

Practic, toti cei care intra intr-un magazin isi intorc privirile spre dreapta. Joseph Weishar, autorul unei lucrari de referinta – Designul spatiilor comerciale pentru vanzari eficiente -, afirma ca fenomenul se datoreaza faptului ca omul absoarbe si prelucreaza informatia in emisfera cerebrala stanga, dar o asimileaza si o utilizeaza in mod logic in emisfera dreapta. Rezultatul: cumparatorul scaneaza magazinul de la stanga la dreapta si isi opreste privirea asupra unui obiect din dreapta.
dreaptaPentru Paco Underhill, explicatia e mai simpla: asta se intampla pentru ca majoritatea oamenilor sunt dreptaci. (Paco Underhill nu este genul de om care emite teorii stiintifice pentru a explica faptele. El colecteaza pur si simplu aceste fapte, le analizeaza si trage din ele o concluzie.)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: