Sticla pentru apă. Deşteaptă şi ecologică

Ce nu lipseşte din geanta unei femei?
Rujul, cheile, pudra, şerveţele, smartphone-ul, sticla cu apă. Da, sticla cu apă. Femeile chiar beau doi litri de apă pe zi. Da, ca în reclamă.
Am avut şi accidente. De câte ori nu mi s-au vărsat sticlele în poşetă… Sau am băut o apă cu gust de suc de căpşuni, că folosisem sticla pentru suc rămasă de la copil. Sau chiar sticla se boţise, se umflase pe ici, pe colo…
sticla ecoDe aceea, salut inovaţia Tupperware: sticla Eco, care vine în trei dimesniuni (1 l, 500 ml, 750 ml). Este o sticlă creată pentru a fi refolosibilă, prin urmare pentru a proteja mediul înconjurător. Este un pas mic, dar important, pentru ca pet-urile pe care le vedem peste tot să dispară.

Dincolo de rolul lor în protecția mediului, aceste sticle economisesc și bani. În plus, acţionează ca un termos: sticla are inerție termică și va păstra pentru o perioadă mai îndelungată temperatura.

M-am decis să încerc şi eu o astfel de sticlă, iar prin intermediul BlogalInitiative, voi primi una spre testare. O voi folosi şi îmi voi spune părerea tot aici. Şi ştiţi că sunt sinceră…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

